tisdag, augusti 25, 2009

NU BÖRJA SOMMAREN TAR SLUT ÄVEN FÖR MEJ


blå himmel en dag i varberg på bilträff

mysig kväll i min vagn.

ett loppis utanför halmstad ojj va saker hon har 4 rum fyllda det är ett värt besök hos henne ,,



dessa såg jag inte så mycket av i sommar
.de
.denna bild sitter utanför hotell tylösand på sidan ...per gessles äger en del av hotellet




hotell tylösand på baksidan




VI VAR PÅ LEGOLAND EN DAG I BÖRJAN AV SOMMAREN














GRILLAT I SOMMAR SÅ GOTT








HM MAN BADAR VISST MED CUYKELHJÄLM Å KLÄDER PÅ SEJ HIHI









SJÖSTJÄRNOR Å SNÄCKER
MMMMMMMMMMMM HIMLA GOTT VIN LER











SOMMARKVÄLL I SOLEN












FOTBAD ,,LER



















MAN KAN HITTA MYCKET SOM HAR GJORT EN DAG PÅ STRANDEN HITTADE DEN EN KVÄLL JAG GICK PÅ STRANDEN SÅ SÖT VA DEN SÅ JAG TOG EN BILD ....
























HÄR ÅKER EN DEL AV SAKER JAG HAR I FÖRTÄLTET UT ,,,,,
















BLOMMER SOM HAR VISSNAT Å GJORT SITT NU OKSÅ TÄLTET ÄR NERE NU ........

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar