måndag, maj 03, 2010

MÅNDAG IGEN 3MAJ

nu är det måndag igen.. helgen har gått fort  fredag jobbade  jag ett xtrapass 15-22 då firade vi valborg på jobbet  gick fackeltåg till vattentornet i nässjömycket folk gick med  regnade småspik när vi gick hem

lördagen .. hade jag mitt jobbpass 09-09



söndagen :.  då åkte magnus å jag ock oskar å en kompis som  albin till LISEBERG blev hämtad kl 09.15 solen sken å vi hade toppenväder  kom dit kl 12 när de öppnade å stannade till 18 nästan .

solen sken å vi gick runt å tog lotter å kikade runt medan grabbarna hade åkband å åkte det mesta  jag  å de andra  hängde med in i i SPÖKGASTEN   skratt  vilket roligt sommarjobb de måste ha!! de  skrämde  å skrek på oss i  mörka  rum  hahaha det var skoj   sen satt vi i solen å njöt av  den  helt blå himmel  var det  sen var magnus å jag på resturang torolen å åt supergod mat  . på hemvägen så stannade vi på mc  för det ville grabbarna äta  trötta å nöjda tro ja de va sen ....... TACK FÖR EN MYSIG DAG MAGNUS ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar