torsdag, juni 10, 2010

trött nu

 idag var jag med grabbarnas  farmor å handlade maten som vi ska ha im på studenten, jerry har beställt grillspett å potissallad å bröd å sallad . så nu har man stått å gjort ett antal  spett ,,

 För nån vecka sen   skrev jag på en tävling  OM MAN HADE NÅN SOM MAN TYCKTE SOM HADE DET  SVÅRT Å JOBBIGT  JUST NU I LIVET  SOM MAN VILLE  GE  ETT HALSBAND  EN SKYDDSÄNGEL ....
 jag nominerade min fd jobbar kompis som går igenom en tuff tid nu  . ock jag fickett mail  att fd jobbarkompis skulle få en ängel ,, idag på sposten fick ett paket hon vistte inget  hihihi ,,  HON BLEV JÄTTEGLAD Å RÖRD SA HON . sånt är kul å ge .. kika gärna på skyddsänglarnas länk ..
.........Gåvoängel/skyddsängel....




1



TACK

ANNIKA K....

1

1

Jag har blivit utsedd till att få en ängel, en fd arbetskamrat till

mej önskade att just jag skulle få den äran.

Ja jag funderade en del när paketet kom i lådan idag.

Jag hade ju inget beställt =)))

1

Ta gärna en kik på den fina sidan MOYA DESIGN.

1

Annika ,,DU är en ängel som tänkte på mej,,,

1

Hejdåposs!   hennes blogg är http://ankboet.blogspot.com/ hon heter annica  å är från vetlanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar