onsdag, oktober 13, 2010

lite resume för några dagar tillbaka ..

ISöndags var vi i sävsjö badhuset å badade på fm  med oscar å erika magnus-jag  varmt å skönt är vattnet där..badat bubbel pool vatten rutchkana  å bastun å fikat hann vid med .....jätteskoj hade vi det  nästa gång ska jag föreslå att vi åker till BODABORG .....

Måndagen  var jag på jobbmöte i 3timmar . efter det så var jag med alexandra å jamie till ag jamie behövde en tjockare mössa å vantar   så vi kökade mat på ikea  först sen blev det vantar jätteskönt väder var det ute ..

Tisdagen  var jag ledig å tvättade  sen var jag borta på dagiset jamie går på skulle hämta henne för FÖRSTA ggr ensam  .hon sken som en sol när jag kom  å hon gick hem hela vägen själv vill ej sitta i vagnen  plockade löv på hemvägen okså

..
 IDAG redan Onsdag ,,ledig idag ..okså  städat lite skåp å varit ute å gått med spike .. imorgon ska jag jobba 09-09-----

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar