måndag, november 08, 2010

Måndag

Godmorgon vaknade till 6minus i morse kallt å vacker dag .helgen var vi hemma hos mej frida å jerry ville ha pizza å frida ville göra dom sa hon medans jag gosade med hennes farmor å farfars lilla 8 veckors hundvalp  guuuuu va söt hon var  ska sätta in bild sen ,
lördagen var vi å tände  på gravarna först i huskvarna jag tände på min mormor å morfars grav . sen åkte vi till flisby magnus tände på sin pappas grav å på sina barns morfars grav . sen åkte vi hem å jag lagade mat å  jag skulle vara hundvakt till elvis å spike hos mej  sen kollade vi  på danskampen ..
Söndag. magnus drog hem tidigt ..hm ... sen kom mina grabbar å alexandra å jamie å käkade middag en fläskfilegryta som jag gjorde å egena klyftpotatis till de åt med god aptit å fick matlåder med sej hem alla 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar