torsdag, november 10, 2011

dagarna bara går

Imorgon redan fredag  11-11-11....


idag var jag på nässjötorget en sväng skulle leta efter en pippitröja som jag vill ha ,
 visst fanns det tröjor men inte den sorten jag ville ha så jag gick till stationen å skulle
 ta tåget hem men det gick inget tåg hem då det var INSTÄLLT   så det var insatt erättningsbuss hörde att ett tågbhade krockat med ett djur på vägen nånstans .. sen kom jag hem ute ut en sväng med spike
 sen duxch å tog bussen in till jönköping  hade bokat tid inne på .http://www.hudoteket.se/html/behandlingar.html.... lite egen tid färgade fransar å plockade bryn . efter det blev det ansiktsbehandling  det var så superskönt  å lyxigt å bädda ner mej där inne på salongen   ansiktet kändes som en bebisrumpa nu len å mjuk ..GOTT ..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar