tisdag, september 11, 2012

hej hopp här ......

Hej inte haft lust el tid å skriva här inne ...
 har börjat jobba igen .....

Ilördags jobbade jag 12.00-18.30....

 kom hem till tända ljus överallt å brasan var okså tänd vinet var upphällt .....mys
 sen fick jag 3 rätter
 som jag skojade om att jag ville ha kl 19 när jag kom hem .....

först blev det toast  med räkröra dill å citron..
 sen kyckling med bacon å egena klyftpotatatis med sallad
hallon saltlakris glass  med blåbär hallon ..... mums så gott var detta!!!!!!
TACK HJÄRTAT :::<3
 

 sen kollade vi på körslaget fanns många bra å en del mindre bra vi få se vem som åker ut först nu ... nattinu

1 kommentar:

  1. Hej vännen...ja vi såg också Körslaget och givetvis hejjar vi på Team Putte´s kör från Vetlanda ;) Inte bara för att de är från Vetlanda utan för att de var bäst...

    Mysigt med levande ljus och mys....me like a lot!

    Måste ses snart, kramar

    SvaraRadera