söndag, augusti 15, 2010

om lördagkvällen

vid vagnen menyn på hotellet vid baren vid baren solgården solgården toaletten skön soffa utevid hamnen på storbild så vi såg rätt bra
vi tog en tur in till stan ville lyssna på ROXETT inne istan igår läste i tidningen att de kom från hela världen tex argentina  kostade 4månadslöner för flygbiljett hit,.vi tog en flaska vin å delade på innan vi började cykla . när det var dax å trampa iväg så kom det några stänk magnus hade tagit med regklädet det blir nog inget regn sa jag hm ... kom till tylösandscamping då började det rejält å du milde  va det regnade ..vi tog på kläderna å trampade vidare men jag sa vi cykla till hotell tylösand en stund  det gjorde vi  gu man va som en dränkt katt ju fick vrida ur nerd vid klänningen hade på mej inne på toan  magnus försökte torka sej med torken på väggen inne på toan  jag som hade gjort mej iorning sprayat håret t.o.m .jaja men vi tog en öl där inne å kollade på spa DIT VILL JAG ÅKA PÅ ..så stilla å rofyllt va det jag va ju lika blöt som jag hade badat i poolen ju ..tog lite bilder där inne . sen cyklade vi ner till hamnen  de uppträdde bakom där .drack öj inne på puben vid hamnen  sen gick vi en sväng du började uppträda rätt sent de var 2 förband innan  å det var smockat med folk utanför å även på andra sidan kanalen stog folk å lyssnade .sen var vi hungriga så vi tramapde bort till HARRYS  å åt en go köttbit med öl ... efter detta så trampade vi hemåt  började  regna   vid macken vid söndrum . sen mer å mer .... vid tylösand så öppnade sej himmlen gud va det regnade jag såg knappt å cykla så regnade det.... började sjunga  det regna å regnar ,,,,,,,,  när vi kom till bommen på campingen så small åskan ..... gu va jag frös när jag skulle krypa ner blöta kläder i hela husvagnen överallt fick vi hänga dom .... men kul kväll hade vi iallafall.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar