söndag, augusti 08, 2010

regnet bara öser ner här idag

ihelgen har jerry å frida varit hos mej , vi skulle gå på tropikhuset ville dom igår , men när vi kom dit så var det nerlagt  så vi åkte å kollade på en gps till jerry  som vi köpte på expert å jag hittade en mp3spelare  å ett usbminne ,efter åkte vi hem å käkade lite  innan de skulle hem till tenhult igen .. ..sen på kvällen cyklade jag bort till granncampingen till neola å jörgen å madde .neola skulle hjälpa mej å lägga in lite mer musik i min spelare DET BLEV CA 350LÅTAR ..TACK FÖR HJÄLPEN NEOLA .sen satt vi å drack kaffe så ringde min mob å magnus lurade mej å sa att han var hemma höll på med garaget bygget ..rätt som det var så kom han in i deras tält jag blev så paff ,,,  luring där sen cyklade vi hemmåt ,,,,,,,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar