tisdag, december 21, 2010

Eurythmics Sweet Dreams

denna låt hörde min lilla mormor på radion en dag hon satt å sydde, hon tyckte den va så bra just denna låt så morfar fick åka köpa denna lp ...Tänker på min lilla mormor nu .. IDAG är det 12år sen hon gick bort ...

hon fick en hjärnblödning å trillade ihop hemma sen blev det sjukhuset ock operation men hon kom
hon blev liggade 1år som ett kolli stirrade rätt upp i taket med facklande blick min lilla mormor saknar dej så mycket ska du veta . jag å min lillasyster å mamma fick jämt hänga med i deras husvagn l överallt nordkap öland ,, ja vi var överallt kanske därför jag älskar husvagn så mycket


Sakna dej vega



1 kommentar:

  1. Ja du "våran" Vega var speciell på alla sätt och vis.Hon är saknad av många.Vi pratade om henne så sent som på julafton här hemma.Kram

    SvaraRadera