lördag, december 18, 2010

LÖRDAG Å SNART ÄR DET JUL :::

godmorgon ..inte skrivit på ett tag ,,

igår  var jag lite baksugen så jag  bakade chokladbröd å cocostoppar . sen gjorde jag kola ett recept jag fick i skolan av min kompis leha  kallades mia hon var från finland ..  min mamma bara älskar dessa  smälter i munnen ,,

recept på kolan ..GRÄDDKOLA,,

3dl socker
3 dl grädde,
2 dl sirap.
2 msk vanijlsocker .
2 msn smör ..... super goda  koka som vanlig kola slå in dom i smörpapper ..

 sen lagade jag tacos  till emil å magnus å mej ,,,,,,

 nu har jag satt till bulldeg så den är färdigjäst ¨ska in i ungen nu ... snön faller utanför det är så vacker nu ju .
 ikväll ska jag hem å klä min garn om jag har fått nån nu det är ju inte lätt å hitta nån nu med all snö ute ,, sen ska jag laga julgodis med jerry å frida hemma å vara hundvakt .....
..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar